Vaak gestelde vragen

Mijn e-mailadres is al in gebruik, wat nu?


Jouw e-mailadres is tevens je username. En deze moet uniek zijn in ons systeem. Het feit dat ons systeem jouw e-mailadres herkent betekent automatisch dat jij al een online account hebt bij ons. Het kan zijn dat je al eens een account hebt gekregen, na een sollicitatie op een andere website. In plaats van te solliciteren met een ander email adres, kun je beter proberen in te loggen met dit bestaande email-adres. Wanneer je het wachtwoord niet weet, kun je deze opvragen: zie wachtwoord vergeten?

Is je vraag hiermee beantwoord?

Een vraag indienen voor de lijst met vaak gestelde vragen

Indien je het antwoord op je vraag niet hebt kunnen vinden, kun je hieronder je eigen vraag stellen. We zullen hem dan binnen 24 uur beantwoorden én opnemen in onze database met vaak gestelde vragen.

Contact opnemen?

Wil jij in contact komen met FINTREX omdat je een vraag hebt?

Neem op werkdagen contact op via:

088 - FINTREX
Bereikbaar tussen 08.30 uur - 17.00 uur

Wil je liever mailen? Dat kan!

Mail ons via: contact@fintrex.nl

Solliciteer via Whatsapp!

Meld je aan voor onze Whatsapp-dienst en solliciteer direct op vacatures in jouw regio. Je kunt ook direct vragen stellen aan één van onze collega’s.

Stuur een app naar +31 6 21 86 37 92 met FINTREX AAN + 'PROVINCIES'. Voorbeeld: FINTREX AAN + Zuid-Holland, Utrecht.

Zet jouw ambitie aan het werk!
Fintrex BV Onze website maakt gebruik van cookies voor analytische en marketing doeleinden. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Bekijk voor meer informatie de privacyverklaring.