Nationale Klantcontact Week: 21 t/m 25 januari 2019

Door: Jerry Bergwerff 15-1-2019

Categorieën
:
Nieuws,

Tijdens de jaarlijks terugkerende Nationale Klantcontact Week (NKW) zetten klantcontactafdelingen en –organisaties hun klantcontact specialisten weer eens flink in het zonnetje! Naast de waardering vanuit de organisaties voor klantcontact specialisten, is het belangrijk dat er tijdens deze week aandacht wordt besteed aan het vak: klantcontact. Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden klantcontact medewerkers erkend voor wie ze zijn: de specialisten die klanten gelukkig maken. En dat mag best eens flink gevierd worden!

Klantcontact, een gaaf vak!
Dit jaar is het thema van de NKW: ‘Klantcontact, een gaaf vak!’. De mensen die echt goed zijn in klantcontact, zijn vakspecialisten. Zij lossen problemen op, verwijzen klanten snel en efficiënt, helpen mensen verder en zorgen niet alleen voor tevreden, maar ook voor blije klanten! Klanten met een lach op hun gezicht kunnen alleen geholpen worden door klantcontact specialisten met een lach op hun gezicht. Daarom is het erg belangrijk om te focussen op klantcontact specialisten die gelukkig zijn in hun werk, die het naar hun zin hebben bij het bedrijf waarvoor ze werken, die iedere dag weer gemotiveerd zijn en ongelooflijk hard werken.

Programma & activiteiten
Tijdens de Nationale Klantcontact Week organiseren klantcontactafdelingen en –organisaties allerlei verrassingen en activiteiten voor hun klantcontact specialisten. Er zijn een aantal wedstrijden waar de deelnemende organisaties aan mee doen om kans te maken op de titel: leukste, tofste, gaafste klantcontact team van Nederland. De winnaars van de wedstrijden worden bekendgemaakt tijdens de Nationale Klantcontact Week tussen 21 en 25 januari 2019.

Wie is de Baas in Contact?
Net als vorig jaar hebben KCM en FINTREX een onderzoek gedaan naar de meest aantrekkelijke werkgever in de klantcontact: Baas in Contact. Het doel van dit onderzoek is om de klantcontact branche nog beter, aantrekkelijker, maar vooral leuker te maken. Klantcontact medewerkers kunnen tijdens dit onderzoek aangeven welke aspecten zij belangrijk vinden voor aantrekkelijk werkgeverschap en beoordelen in hoeverre de werkgever hier op aansluit. Tijdens de NKW zal de winnaar bekend worden gemaakt!

Wil jij meer weten over de Nationale Klantcontact Week of doet jouw organisatie mee? Lees dan snel meer: Nationale Klantcontact Week 2019

Tags: Nationale Klantcontact Week, Nationale Klantcontact Week 2019, NKW 2019, Klantcontact is een vak!, Klantcontact specialisten, Baas in contact.