Sluiten

Zoeken

Sluiten

Filters

Door Neville: dit kan je verwachten van thuiswerken als klantenservice medewerker

Jerry Bergwerff 11-10-2019 9:50
Categorieën: Blogs

Uit onderzoek van het CBS is naar voren gekomen dat de populariteit van thuiswerken is toegenomen. Thuiswerken kan veel voordelen bieden voor zowel de werkgever als de werknemer. Hoe ga je bijvoorbeeld om met de vrijheid die je krijgt of waar kan je snel terecht met vragen? Wij vroegen het aan onze Recruiter Neville die binnen FINTREX verantwoordelijk is voor de werving van T-Mobile thuiswerken.

Motivatie voor thuiswerken
Voor veel mensen is het prettig om (af en toe) thuis te werken. Je hebt geen reistijd en je kan na het opstaan eigenlijk direct opstarten met je werkzaamheden. Dit is bijvoorbeeld ideaal voor medewerkers die kinderen naar school moeten brengen. Ik merk persoonlijk bij de functie van T-Mobile dat sollicitanten het idee van thuiswerken als klantenservice medewerker erg prettig vinden en daarop afkomen.

En juist om deze reden is de thuiswerkfunctie van T-Mobile een lastige functie om te vervullen. De motivatie achter een sollicitatie moet goed zijn. Voor T-Mobile zoek ik naar mensen die graag voor het merk zelf willen werken en niet alleen omdat je thuis aan de slag kan.

Thuiswerken vs. werken op het kantoor
Vaak denken mensen dat wanneer je thuis werkt, je even andere dingen tussendoor kan doen, zoals de was draaien of de kleine van school halen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ook niet in het geval bij T-Mobile. Het is praktisch hetzelfde als wanneer je op het kantoor werkt, alleen dan thuis. Je hebt te maken met dezelfde werktijden, waarin klanten jou zullen bellen met vragen over de producten van T-Mobile zoals internet, televisie en telefonie.

Trainingen
Wanneer je thuis werkt, zal je als klantenservice medewerker sneller op jezelf aangewezen zijn en ligt de drempel om hulp te vragen aan collega’s hoger dan wanneer je op kantoor bent. Aangezien je collega’s niet direct in de buurt zijn, ben je daarom eerder genoodzaakt om het vraagstuk of probleem zelf op te lossen. In het geval van T-Mobile krijg je eerst een drieweekse training van 30 uur per week en vervolgens ga je circa drie maanden op locatie werken, voordat je thuis aan de slag kan gaan. In deze periode worden de medewerkers erop getraind hoe zij om moeten gaan met een vraag waar ze het antwoord niet op weten wanneer ze thuis aan het werk zijn.

Eenmaal aan de slag
Het is belangrijk dat je voor een thuiswerkfunctie genoeg discipline hebt en zorgt voor een goede werkomgeving. In veel gevallen word je door je werkgever voorzien van alle benodigdheden om thuis aan de slag te kunnen gaan! Wanneer je vanuit huis werkt is het belangrijk dat jouw collega’s je goed kunnen bereiken. Let daarom altijd op de volgende punten:

  • Het regelmatig checken van je e-mail;
  • Telefonisch bereikbaar zijn;

Lijkt het jou leuk om thuis aan de slag te gaan voor T-Mobile? Solliciteer of bel Neville persoonlijk voor meer informatie over deze functie:
T-Mobile thuiswerken

Reageer

Heb je een vraag?

Bekijk onze FAQ voor het antwoord op de meest gestelde vragen.

Heb je hier het antwoord niet kunnen vinden?

Bekijk hier hoe jij het snelst antwoord krijgt op jouw vraag!

Solliciteer via Whatsapp!

Meld je aan voor onze Whatsapp-dienst en solliciteer direct op vacatures in jouw regio. Je kunt ook direct vragen stellen aan één van onze collega’s.

Stuur een app naar +31 6 21 86 37 92 met FINTREX AAN + 'PROVINCIES'. Voorbeeld: FINTREX AAN + Zuid-Holland, Utrecht.

Zet jouw ambitie aan het werk!
Filters
Fintrex BV Onze website maakt gebruik van cookies voor analytische en marketing doeleinden. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Bekijk voor meer informatie de privacyverklaring.